miercuri, 14 noiembrie 2012

Cold...

"Poate sunt inocentă pentru că încă mai cred în sinceritate, bunătate și prietenie. Poate că sunt o visătoare pentru că aștept un cuvânt frumos de la oameni prea grăbiți și superficiali. Poate că sunt o fire schimbătoare pentru că acum plâng și mai târziu încep să râd din toată inima. Poate că deseori sunt prea grăbită și nu apuc să mă bucur de lucruri și gesturi mici. Poate că exagerez din când în când și mă supăr fără motiv.
Poate că sunt încăpățânată și vreau să am dreptate deși greșesc.
 " ( via Eu Sunt Femeie )

Sunt răcită. Şi eu care răcesc foarte rar . Trist. Trist pe naiba. Stau acasăăăăă . Nu am şcoală. O săptămână !!  Bine , încă 2 zile defapt , dar nu contează . Programul meu săptămâna asta a fost : somn-ceai-pastile-ceai-facebook-citit-ceai-pastile-somn . Mă simt de parcă m-am odihnit un an ! Cu toate astea , de săptămâna viitoare , încep recapitulările pentru mirificile teze . Acum hai să ne panicăăăm .

De la o vreme mi-am cam răcit şi sufletul . Pur şi simplu stau , aştept ca cineva să vină să îmi zică : "Îmi pasă de tine.Chiar îmi pasă". Dar aştept în zadar. Parcă prieten era acela cu care vorbeai despre tot şi despre toate , te distrai , plângeai , râdeai , dar aparenţele înşeală. Unii ţin prea mult la propria persoană ca să împărtăşească câteva minute cu cel de lângă tine care ţi-a fost mereu alături , care nu te-a dezamăgit niciodată , care a plâns atunci când erai tristă. Încep să cred că nu mai am de ce să trăiesc. M-am plictisit de aceleaşi glume proaste şi de aceleaşi faze care se repetă la nesfârşit. Parcă e un deja-vu zilnic! Dacă nu arăt că mă doare , asta nu înseamnă că sunt foarte fericită . Dacă nu arăt că îmi pasă , asta nu înseamnă că mie chiar nu îmi pasă . Dacă nu îmi arăt sentimentele , asta nu înseamnă că nu am. Dar lumea te judecă fără motiv . Chiar dacă nu te cunosc ei continuă să te judece. Deci dragilor , dacă nu cunoaşteţi persoana în cauză nu inventaţi chestii despre ea !


Ne citim data viitoare !
 xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space